Annons:
Etikettannonser
Läst 799 ggr
Charlotta-B
8/3/14, 3:18 PM

någon från växjö/kronoberg?

hej hej! 

Har funderat ett tag på att minska ner antalet skåp, är det någon i växjö/ kronoberg som skulle vara sugen på att köpa ett lundby och ev lite andra saker+ 

Tänkte plocka ihop ett packet då så får man hämta allt hos mig för en peng. 
jag vill inte lägga ut massa bilder här. utan det är lite som så att hitta nån som bor nära och har möjlighet att då komma hit och titta.

Charlotta-B

Annons:
lollonr4
8/3/14, 4:09 PM
#1

I do bor i ljungby :)

lollonr4
8/3/14, 4:11 PM
#2

Och jag kan vara intresserad :)

Charlotta-B
8/5/14, 1:12 PM
#3

#1 & 2

vad roligt! 
Jag har jätte mycket med jobb denna v. men lite ledig på torsdag. så då ska jag försöka plocka ihop lite. 

Men när skulle de gå att ni kommer hit isåfall? =)

Charlotta-B

lollonr4
8/5/14, 1:49 PM
#4

är det het omöjligt att bara skicka ett kort på sakerna? alltså ta kort på allt på en gång så få jag se vad du har. för det är ju ändå en liten bit till växjö

Charlotta-B
8/7/14, 10:38 AM
#5

Ja absolut det kan jag ju, men vill inte skicka en massa kort =) men ska se om jag hinner med idag. har en del som ska ordnas med. :D ska göra mitt bästa. är allafall ett Lundby hus. :D Sen lite tapeter m.m kanske.

Charlotta-B

lollonr4
8/7/14, 11:54 AM
#6

Super bra :) du kan skicka som pv meddelande så sköter vi det utanför forumet. :)

Annons:
martdat
11/7/14, 9:14 PM
#7

jag bor utanför Växjö och är ev intreserad, en bild är dock ett måste för att jag ska veta säkert…

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Charlotta-B
11/12/14, 4:16 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Så ser skåpet ut, men har inte nån bild på nått mer då jag inte har plockat ihop nått för inte haft nått intresse på det hela än.

Charlotta-B

Charlotta-B
11/12/14, 4:16 PM
#9

Men tänker mig då tapeter och lister m.m sånt man kan behöva till att renovera. Inga möbler.

Charlotta-B

martdat
11/13/14, 6:32 AM
#10

köpte ett för en hundring häromdagen. tack ändå :D

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Upp till toppen
Annons: