Annons:
Etikettlundbyskalan
Läst 1860 ggr
[Hallons]
1/26/14, 11:13 AM

Mitt gamla dockskåp från 50-talet

Hej! Här hemma har jag fyra dockskåp var ett av de är ett Lundby Småland från 50-talet. Jag har precis börjat ställa iordning det. Låt mig presentera det…

Annons:
monstermash
1/29/14, 9:00 PM
#1

Spännande!

[Hallons]
1/29/14, 9:05 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Här är då hela huset. Inget är ändrat mer än att jag har lagat möblerna. Tyvärr har en del saker och möbler försvunnit med tiden..

Klebold
2/2/14, 11:13 AM
#3

Hade precis ett sånt där dockskåp när jag var yngre som jag ärvt utav min mamma. Sen behövdes mer plats så vi var tvungna att sälja det :( Blir så inspirerad utav att börja med dockskåp igen efter att ha läst lite på den här sidan 😊

Med vänliga hälsningar, Joanna - medarbetare på Anhöriga
“The future belongs to those of us still willing to get our hands dirty”

VildaVittra
2/2/14, 11:36 AM
#4

#3 Ett tittskåp tar inte mycket plats och kan sitta på väggen (kan förvisso ett dockskåp också).

Givetvis ska du börja med miniatyrer igen. *Tycka* 😃

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Klebold
2/2/14, 11:38 AM
#5

#4 Sitter här och stirrar ut vårt gigantiska stora dockskåp som står här mitt emot mig. Det skulle antagligen säljas (med tanke på den oj oj så stora storleken) 
Men sen kommer det till platsen igen…Vi bor i en liten lägenhet och helt ärligt så tar jag nog redan upp lite väl mycket plats 😊

Med vänliga hälsningar, Joanna - medarbetare på Anhöriga
“The future belongs to those of us still willing to get our hands dirty”

Upp till toppen
Annons: