Annons:
Etikettallmänt
Läst 705 ggr
Charlotta-B
3/2/14, 3:55 PM

Ny på sidan

Hej alla miniatyrvänner! 

Av en slup hittade jag denna sidan när jag var inne på andra iFokus sidor, Jag har mest hållt till på fb grupperna innan, men blev riktigt glad när jag hittade denna. 

Jag håller för närvarande på med ett hus till min förra chef :P Som jag har rivit alla gamla tapeter och golv m.m och satt upp nytt, och lika som det är i hennes hus hon bor i =) 

Annars har jag ett par lundby skåp jag ska fixa till mig själv. Det jag tycker är roligast är själva renoveringen av huset, men sen är ju alla möbler och så med super kul :) Men hur underbart är det inte när man får tag på ett hus som nästan faller ihop och så börjar man och ser hur det växer fram ett nytt vackert hus :D 

Tack för att jag får vara med här hos er!

Charlotta-B

Annons:
VildaVittra
3/2/14, 4:00 PM
#1

Välkommen!

🙂

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Charlotta-B
3/2/14, 4:17 PM
#2

#1 Tack tack =)

Charlotta-B

[Hallons]
3/31/14, 1:49 PM
#3

Välkommen till sajten för alla miniatyr älskare!

dragonstar
3/31/14, 6:41 PM
#4

Kommer dyka upp någon gång ibland. Håller på med både Lundby och skala 1:12  (är inte alltid inne på iFokus men de kommer stötvis.

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Charlotta-B
4/1/14, 2:02 PM
#5

Inte heller inne så mycket på iFokus nu för tiden… full upp utanför datorn. Hinner inte med pysslet heller så mycket nu =( Men det är så ul dom stunder man hinner hålla på :D

Charlotta-B

Upp till toppen
Annons: