Annons:
Etikettminiatyrer
Läst 854 ggr
VildaVittra
1/25/14, 4:13 PM

Husdjur i mindre storlek

Har dina dockskåp fyrbenta, simmande eller flygande boende också? Har du några tips på ett märke där de ser relativt realistiska ut?


Bilden är från digitaltmuseum

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Annons:
[Hallons]
1/25/14, 4:27 PM
#1

Tyvärr inte… men det står helt klart på "vill ha listan" 😉

monstermash
1/29/14, 9:00 PM
#2

Jag har jättemånga hundar som jag använde till dockskåpet när jag var yngre, även någon enstaka katt. Så länge djuren är små anser jag att dem inte behöver vara till dockskåp egentligen. :) 

Dock har jag planer på att införskaffa mig något akvarium och kaniner. 

Vid intresse kan jag fixa bilder på djuren? Vet tyvärr inte vad det är för märken dock… 🙂

VildaVittra
1/29/14, 9:45 PM
#3

#2 Ja, det vore kul att se. Och nej, de måste inte vara producerade för att vara till dockskåp för att man ska använda dom till det.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[Hallons]
1/29/14, 10:22 PM
#4

#2 jätte gärna! Intressant att se ;)

monstermash
1/29/14, 11:46 PM
#5

Skapade en egen bildtråd där jag kommer lägga upp bilder på djuren! :)  http://dockskap.ifokus.se/discussions/52e983b08e0e74657a0014c1-foto-mina-husdjur

[[tjattehonung]]
1/30/14, 7:51 PM
#6

Jag har hundar i mitt dockskåp, jag tror de hette typ sleisch eller liknande… De ser verkliga ut men är dyra, iallafall för en som bara får pengar genom pantflaskor….

Annons:
VildaVittra
1/30/14, 8:12 PM
#7

#6 Dom var fina. Vilken skala är dom i?

OT, men då skulle du vilja vara här ikväll, jag har släpat fram 2,5 års pant som jag sparat till akuta utgifter, men tröttnat nu på att de samlar damm. 😃 Det blir några sopsäckar på den tiden.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

monstermash
1/30/14, 8:34 PM
#8

#7 - Ja Schleich hundar finns det många av som ser verklighetstrogna ut. Däremot är dem rätt dyra, 70 kr för en liten hundvalp tycker jag är lite too much.

[[tjattehonung]]
1/30/14, 9:42 PM
#9

#7 Jag har tyvärr aldrig riktigt förstått det här med skala….. Men i allafalll, i mitt dockskåp har dom bara en labrador just nu i märket schleich. Annars finns det några katter och en kanin som jag inte vet märket på…. Men jag gillar Schleich bäst, jag samlar på just Schleichdjur och har ungefär 80 st.

Upp till toppen
Annons: